niedziela, 24 stycznia 2010

Schab z pieczarkami i serem






Składniki:
  • schab w plastrach o grubości ok. 1 - 1,5 cm
  • pieczarki - dwie duże sztuki na każdy plaster
  • cebula
  • ser żółty w plastrach
  • sól, pieprz, czosnek

Schab przyprawiłam i odstawiłam na 2 godziny do lodówki. Cebulkę pokroiłam w kostkę, pieczarki w plastry i przesmażyłam chwilkę (max. 1 min.) razem z solą i pieprzem. Na każdy plaster schabu rozłożyłam pieczarki i wstawiłam do piekarnika nagrzanego do 200 stopni na ok. 45 min. 3 minuty przed końcem pieczenia na każdym plastrze mięsa położyłam plasterek sera i włączyłam w piekarniku termoobieg i grzanie od góry, żeby ser szybko się stopił. Schab wyszedł bardzo dobry, soczysty i delikatny. Podałam go z ziemniakami "jak z ogniska", na które przepis podawałam tutaj.

Smacznego!

2 komentarze:

grazyna pisze...

Uwielbiam schab z pieczarkami i serem! To chyba mój ulubiony sposób przyrządzania schabu. Ja dziś miałam zawijasy z serem i szynką a pieczarki na dodatek :)

Marzynia Mamcia pisze...

Super te zdjęcia...

 
Related Posts with Thumbnails