niedziela, 25 października 2009

Makaron z kurczakiem i sosem śmietanowym

Na przygotowanie tego dania potrzebujemy nie więcej niż 15 minut, więc jest to idealna propozycja na błyskawiczną kolację po ciężkim dniu.


Składniki:
  • makaron - penne, tagliatelle, świderki
  • pierś z kurczaka
  • śmietanka kremówka
  • bazylia, najlepiej świeża
  • sól
  • pieprz
  • parmezan

Kurczaka podsmażamy na oleju. Kiedy lekko się przyrumieni, zalewamy go śmietaną, przyprawiamy do smaku i dusimy na małym ogniu. Kiedy śmietanka zgęstnieje i zmniejszy swoją objętość sos przekładamy do ugotowanego makaronu. Mieszamy, nakładamy na talerz i posypujemy startym parmezanem.

Smacznego!

9 komentarzy:

kasiaaaa24 pisze...

Oj, jak ja lubię takie szybkie, makaronowe obiady :) Jak dla mnie idealne.
Pozdrawiam :)

Mirabelka pisze...

Podpisuję się pod tym, co napisała kasiaaaa24 ;)

Dominika pisze...

Ja też lubię takie przepisy :) W weekendy mogę spędzić w kuchni pół dnia, ale w tygodniu po pracy wolę takie przepisy jak ten :)

Robert Gutowski "Gutek" pisze...

Przesyłam WYRÓŻNIENIE :)))

Sara pisze...

Właśnie odeszłam od stołu i jestem zachwycona :)) Przepis idealny- prosty, szybki i pyszny :D Dziękuję i pozdrawiam!

Anonimowy pisze...

Idealny przepis, tylko mała chwila potrzebna na przyrządzenie a poza tym PYCHA!!!!

Anonimowy pisze...

serek miałam gołda nie wedle przepisu ale i tak mniamniuśne :) Normalnie az żałuję że taki przepis odkryłam bo juz wiem jak to sie skończy:)

Anonimowy pisze...

Zrobiłam własnie,moglam wiecej soli dac, ale do śmietany wrzuciłam serek topiony na tą patelnię!i mniammmmm!

Anonimowy pisze...

Ile tej śmietany dodałem szklankę i wyszło zdecydowanie ze zbyt mlecznym posmakiem

 
Related Posts with Thumbnails